21/8/10

CUANDO LA CABRA TIRA AL MONTE ...

10 comentarios:

Capazorros dijo...

Lo que e, e.

Ilargi Beltza dijo...

Se conoce que tenía sed...

akaylovely dijo...

Hello, your site really interesting, especially the pictures I really love and see the movies,
I recently came across your blog and have been watching movie and looking along. I thought I would leave my first comment.
I don’t know what to say except that I have enjoyed your webblog. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.
you have a good job.
could you share to allow me exchange links your blog i happy put your blog in my blog list ?
Here is my
http://hotkhmerclips.blogspot.com/>


and you please put my blog to your blog list if you dont mind me , I do hope you will be kind to
do what i reguest,
Thank you so much for your sharing to me

noveldaytantos dijo...

Ostia tú, esto del cambio climático está empezando a tener efectos un poco raros. Es decir, más raros de lo normal.

Radamanthys dijo...

Solo queria ser amable :)

Ayrton Vargas

Deybi dijo...

¡santos cielos! ¿y a donde vamos a parar?.

PiroMiguel dijo...

Soy demasiado joven para ver estas cosas! :P

MFe dijo...

Lo de pura lana "virgen" va a ser que no...

La Mente no descansa dijo...

Ay si le hiciesemos las pruebas de ADN a más deun corderito de los que nos comemos...Que sorpresas nos llevaríamos!!..Igual sería hasta pariente lejano de algunos de nosotr@s.
Y,digo yo...Las cabras lo harán por amor?,jajaja.
Soy nueva por aquí.Me gusta tu blog..Te sigo.
Saludos.

Kassiopea. dijo...

Y es más habitual de lo que nos pensamos.